31 lipca 2012

Urzekł mnie wąs





24 komentarze:

  1. Świetny motyw ;-) Ostatnio bardzo modny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - modny, ale tak wdzięczny ;)

      Usuń
  2. Wąs w istocie urzekający :)
    I pomyśleć, że nie lubię wąsów u płci przeciwnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)
      jest kilka znanych wąsów, ale dla mnie "bez" też jakoś lepiej ;)

      Usuń
  3. Taki wąs nawet mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. cała otoczka mnie urzekła, ale od środka jeszcze nie spróbowałam ;)

      Usuń
  5. ciekawe, czy wypicie witaminowego shot'u przyczynia się do tego, że wąsy pijącego stają się jeszcze bardziej dorodne? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o tak, ale mam nadzieję, że nie zapuszczasz ;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod nosem nie dopuszczę żeby mi coś wyrosło ;)

      Usuń
  7. Główna nagroda: wąsy i broda!
    Niezły poprawiacz nastroju te wąsiska ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki wąs i pomyślałam o Herkulesie Poirot (czyli David Suchet).

    OdpowiedzUsuń
  9. Wąsata kawa - cudowna! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wąsata kawa, podoba mi się to określenie ;)
      dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :D

      Usuń