02 lipca 2012

Słońca popisy



29 komentarzy:

  1. jak autografy :), te ostatnie ażury to moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi ten ostatni najbardziej podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jo, Iga - ja też lubię ażurki, ale prostota pierwszych ma coś w sobie myślę :> ;)

      Usuń
    2. no pewnie, te namnożone okna i filary z balustradami są świetne, jak zawsze u Ciebie :), a że ja taka pokręcona, to te pokrętne najbardziej mnie oczarowały :)

      Usuń
    3. Oczywiście że mają do tej pory zastanawiam jakim sposobem odbiły się te okna

      Usuń
  3. Uwielbiam Twój punkt widzenia. Zawsze czekam na nowe kolaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i udanych wakacji życzę :D

      Usuń
  4. Zawijasy w prawym dolnym rogu najlepsze :D

    Pozdrawiam,
    meg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawijasy z drzwi starej windy ;)

      Usuń
  5. Uwielbiam takie słoneczne popisy :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ich zawsze wypatruję ;)

      Usuń
  6. Prawy dolny róg - cudo! Wyobrażam sobie to jako bramę do pięknej kamienicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to tylko drzwi windy, ale ładnej przyznam ;)

      Usuń
  7. gra cieni :) świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gra światła i cieni ;)
      dziękuję !

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wyczekuję nowego wpisu u Ciebie :D

      Usuń
  9. Słońce pięknie tańczyło...
    Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tańczyło i dało się na chwilę w kadrze zatrzymać ;)

      Usuń
  10. jaki zbieg okoliczności :) wspominaliśmy dziś 'Jasminum' i moment, w którym przeor sprawdzał pod światło czy w końcu uda mu się znaleźć świętego, cienie zniknęły i ' święty nam zniknął' ;)
    dla mnie również ten ostatni naj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baaardzo przyjemny film :D
      dokładnie, tak jakby drugi świat nakładający się na ten właściwy ale tylko razem ze słońcem istniejący :> ;)

      Usuń
  11. Świetnie to zestawiłaś. Ale to słońce potrafi nawyczyniać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ludzkie cienie są przeważnie jakieś takie... mniej fantazyjne ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm ... to raczej racja ;)
      od dzisiaj będę się bacznie im przypatrywać na wszelki wypadek ;)

      Usuń
  13. Pięknie to światło uchwyciłaś. Fajna selekcja.
    Marta@Co Dziś Zjem Na Śniadanie?

    OdpowiedzUsuń
  14. prawy górny...:) i nie dlatego, że przewrotna jestem ;)
    ładne porfolio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też to właśnie lubię ;)
      Witaj i dziękuję ! :D

      Usuń