05 czerwca 2012

W rzucie koliście



21 komentarzy:

  1. Oj, próbowałam obejrzeć do porannej herbaty, do kawy w pracy, na szczęście udało się teraz do ptasiego mleczka :), Ptachowo czarujesz, fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że zdążyłam przed kolacją ;)
      Oj, złośliwość ostatnio "komputerowo-programowa" mnie nie omija - kręciło, kręciło, aż się w końcu udało ;)
      Ptachowe czarowanie - podoba mi się :D

      Usuń
  2. super! a ta roślinka to co to?:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie, to po lewej na dole, to roślinka? :) bo się zastanawiam, co to jest :)
      ale jak zwykle wszystkie elementy pięknie "współgrają" :)

      Usuń
    2. Dziękuję Dziewczyny ! :D
      Ta roślinka to jakaś "sukulentowata", przecięta - bez celu czy celowo nie wiem ...

      Usuń
  3. Spokojne kolory, ładne...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki sinokoperkowy ;)
      Dziękuję :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Też mi przypadły do gustu ;)
      dzięki !

      Usuń
  5. Lubię Twoje mozaiki :) a kolory jak najbardziej moje. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj "przy twarzy" sobie ich nie wyobrażam, przy mojej ;D

      Usuń
  6. Jak ja lubię ten "Twój punkt widzenia" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak mnie to cieszy :D

      Usuń
  7. Wspaniale skojarzone zdjęcia! Piękne detale i wielka kopuła Hali Stulecia z sukulentem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz Manitou, że dla mnie samej to będzie jeden z moich ulubionych wpisów :>
      Tym bardziej dziękuję, że i Tobie się podoba :D

      Usuń
  8. Ptasi punkt widzenia to ptasie mleczko mniam mniam.
    Szaroscią mie otulasz...

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie najbardziej podoba się to po prawej :-)Jak ze starej baśni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To do ostatniego posta ;)
      A wiesz, że coś w tym jest - jak ze starej baśni ;)

      Usuń
  10. tym kolażem zdjęciowym przypomniałaś mi, że czasami warto bezczelnie zadrzeć głowę i popatrzeć do góry :)

    OdpowiedzUsuń