26 czerwca 2012

Multi



32 komentarze:

  1. Piękne zestawienie zdjęć. Feria barw:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaa, jaki widok w pochmurny dzień :-))) Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW, lato, lato na całego, Ptaszyno, dziękuję za ten mój uśmiech do kawy i łanów zboża za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja Ci dziękuję za to że się do kawy uśmiechasz ;), a za oknem zboża zazdroszczę, bo ja mam widok na plac budowy ;D

      Usuń
    2. za to takich panów wychodzących z niszy super fotografujesz :), ja żałowałam, że nie miałam aparatu, kiedy ci na rusztowaniach mnie osaczyli, ale może i lepiej, mogliby na dźwięk migawki runąć w dół i nie wynurzyć się tak ładnie jak Twój obiekt:)

      Usuń
  4. świetne,a co to jest to z lewej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a z lewa, to to samo co z prawa na górze :)
      kartki papieru ;)

      Usuń
  5. Twoje kolaże są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogłabym się krygować ;), ale dziękuję :D

      Usuń
  6. Matko, wpatruje się i podziwiam, w pierwszej chwili nie mogłam pojąć ujęcia z okularami:-)
    Kolory, uwielbiam takie zestawienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podziw ;)
      Papuzio, tęczowo, wakacyjnie - mam nadzieję że wprowadziłam w taki urlopowy nastrój ;)

      Usuń
  7. Ach! Jak kolorowo :D Takie zdjęcia od razu pozytywnie nastrajają człowieka :)

    Buźka,
    www.megulencja.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo optymistyczne zestawienie. Na lato w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zimową porą nie przystoi takich kolorów używać ;)

      Usuń
  9. multi
    multum kolorów :)
    bardzo optymistycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielka przyjemność dla oka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie już są te kolory, poprawiają nastrój :D

      Usuń
  11. Mega!
    Multi lubię :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Lato już przyszło, super pozytywne zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyszło, choć kapryśne ;)
      Dzięuję :D

      Usuń
  13. Takie spojrzenie na świat mi się podoba. Czy można kupić takie okulary, przez które świat jest zawsze kolorowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie kwestia okularów, to kwestia podejścia ;)

      Usuń
  14. Niesamowite! Wszyscy powinni tak widzieć świat! Albo świat powinien taki być ;-)
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak nie zawsze taki jest ;)
      pozdrawiam !

      Usuń