12 czerwca 2012

Gra światła i cieni



30 komentarzy:

  1. ale kruchość, to z prawej takie deja vu :),
    Ptaszyno, widziałam ostatnio konkurs odlotowe foty, od razu pomyślałam o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ;)
    konkursy nie dla mnie - spalam się ;)
    ale za myśli po stokroć dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sis do odważnych świat należy

      Usuń
    2. no co Ty, ja się zastanawiałam, czy Ty zawodowo z fotografią związana nie jesteś (mnie ostatnio sąsiedzi o to pytają, chyba powoli muszą przywyknąć, że dziwne pozy przybieram bez potrzeby;),
      a i na kurs do Ciebie kiedyś z moim aparatem chcę trafić :)

      Usuń
    3. Sister, ja słabo odważna jestem ;)
      Oj Jo, daleka droga jeszcze przede mną ;) a dziwne pozy to rzecz normalna - mam parę uwiecznionych ;)

      Usuń
  3. zachwycasz :)


    i PS. do konkursu marsz! :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wiarę i zachętę :D

      Usuń
  4. lewe górne skojarzyło mi się z mrozem na szybie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. To teraz muszę odwzajemniać miłość ;D

      Usuń
  6. Świetne, górny lewy róg - super, co to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosenne, kwitnące drzewko, szarpane wiatrem, na dłuższym czasie naświetlania ;)

      Usuń
    2. Wygląda jak malowany obraz.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Witaj Yba !
      Dziękuję i czekam na Ciebie u Ciebie :> :D

      Usuń
  8. Piękne, delikatne i bardzo malarskie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. A z otaczającej prozy życia codziennego wyłuskana :> ;D

      Usuń
  10. Nostalgiczne :) Podoba mi się! Myślę, że miałabyś duże szanse na wygranie konkursu.

    Pozdrawiam
    www.megulencja.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i dziękuję :D
      i zaraz Cię odwiedzam ;)

      Usuń
  11. wierzę Ci i przyjmuję, że to gra światła i cienia... ale przez pierwszą chwilę myślałam, że to gra akwareli i wody.
    ta delikatność i subtelność zarysu... mhm!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, żę Cię w tą grę udało mi się wciągnąć ;D

      Usuń
  12. Piękne kolory. Bardzo podoba mi się poetycki zestaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo nostalgiczne.
      Piękne.
      Czułe i delikatne.
      Uścisków moc!

      Usuń
    2. Ależ pięknie mi napisałaś Mimi, dziękuję :D

      Usuń
  13. Ty czarujesz kolorem, światłem i cieniem...
    az dech zapiera!
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko bardzo się uczę czarować :> ;)

      Usuń