19 czerwca 2012

Co ja robię tu ?



23 komentarze:

  1. He, he, ja ostatnio pstrykałam panu na biurowcu - wysokościowo mył okna ), a tu proszę, jaki ładny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęśliwy człowiek to i uśmiech ładny, tak myślę ;)

      Usuń
  2. Chyba nic nie wziął za sesje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne że nie, jeszcze jak zapozował ochoczo ;D

      Usuń
  3. Jo, ma rację - pan ma uśmiech bardzo ładny. a i jego buty, też niczego sobie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. But pracowniczy sądze, nie codzienny :D

      Usuń
  4. Rewelacja! Ale wypatrzyłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kontynuując o bucie - wypatrzyłam kalosza, a tu nagle głowa w bonusie :D
      Dzięki Manitou ;)

      Usuń
  5. loooooool! suuper! ale dostałaś bonusik!

    OdpowiedzUsuń
  6. haha! mistrz drugiego planu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak w kadrze trochę bałagan, więc to chyba drugi plan będzie a może nawet i trzeci ;D

      Usuń
  7. Facet pomiędzy kaloszami idealnie nadawałby się do filmów Barei, jak robić, aby się nie narobić:-)
    Nie wiem czemu tak pomyślałam, może jego uśmiech, może oczy, może poustawiane kalosze przestrzegające przechodniów przed dziurą? Skojarzenie:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko pewnie przez te kalosze ;D

      Usuń
  8. kiedyś prawie wpadłam do takiej dziury prosto w ramiona przerażonego pana, który już widział mnie spadającą ;) w ostatniej chwili spojrzałam gdzie idę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli to był spacer z głową w chmurach :D

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. To prawda, fotogeniczny wcale się nie skrępował sytuacją ;)

      Usuń
  10. Jakie ładne kaloszki :D Ja chciałam raz zrobić zdjęcia panom na budowie, ale tak mocno się zainteresowali moją osobą z aparatem, że się spłoszyłam i uciekłam :D

    Pozdrawiam,
    www.megulencja.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      no tak, trudno robić zdjęcia obcym osobom - czasem to stres dla fotografowanego, a pewnie częściej dla fotografującego :>

      Usuń