11 maja 2012

Cierpliwość



34 komentarze:

  1. nie no... G E N I A L N E :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zawsze do myślenia, ale to...majstersztyk:)

    OdpowiedzUsuń
  3. na pyszne kąski... zawsze warto poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ! jeśli tylko jeszcze satysfakcja jest obustronna to już pełnia szczęścia ;)

      Usuń
  4. Jestem tu pierwszy raz, ale nie ostatni. Kolaż pierwsza klasa!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja do Ciebie Aniu zaglądam ;), bo też kocham analogowe :>
      Dziękuję za pochwały i zapraszam ! ;D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. :D
      dziękuję, wraca mi zapał dzięki tym pochwałom ;)

      Usuń
  6. no Kochana ,POTĘŻNIE jedziesz! Chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w Twoim brzozowym domku też konkretnie ;D
      A na weekend też miałam Dorocine ciasto z owocami ;)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję !
      Tak pięknie jest u Ciebie ! :> :D

      Usuń
  9. I wszystko to z miłości :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. urocze!
      Każdy na kogoś czeka...
      Duża buźka :*

      Usuń
    2. Dokładnie tak Dzieczyny ! :D
      Dziękuję i pozdrawiam Dag ! ;D
      Witaj Mimi ! :*

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :D

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. ;D
      jak wywołałam uśmiech na twarzy to chyba dobrze ;)

      Usuń