11 kwietnia 2012

Wiatr wiosenny

23 komentarze:

  1. kocham wiosenny wiatr :)
    ale tylko ten ciepły, prawdziwie wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, jeśli wiatr to ciepły :)

      Usuń
  2. Czekałam na Twoją kolejną dozę do patrzenia i przemyślenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To straszne miłe, że czekasz Jo ;D
      Tym razem delikatnie, wiosennie, bez dumania ;)

      Usuń
  3. W pierwszej chwili jak spojrzałam na Twój kolaż pomyślałam: wiosna to już otwarta księga, czytajmy z niej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manitou ale dzisiaj się trochę popsuło :(
      Choć zielone z nami zostanie na trochę ;)

      Usuń
  4. Żeby tak za oknem trochę tej wiosny:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba trochę jeszcze na ciepło musimy poczekać :>

      Usuń
  5. Lubię Cię, bo bardzo lubię patrzyć na to, co tworzysz, jak łapiesz chwilę.
    I powtórzę już do znudzenia, że piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heidi, jak mi pięknie napisałaś i się teraz uśmiecham i mocy mi przybywa :D
      :*

      Usuń
  6. Wiosenny wiat, wiatrem, ale to niebo :-)
    Niech znów takie będzie, bo u mnie dziś ponure chmurzyska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, szaro i deszczowo, dobrze że nie śniegowo ;)

      Usuń
  7. Twoje zielenie i błękity patrzą się na mnie z góry,
    jednak nie czuję, by nade mną górowały,
    one mnie otaczają,
    miękko

    OdpowiedzUsuń
  8. No to na wiosne jeszcze poczekamy ... w Polsce! U nie wiosna w pelni!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę, że w Kamerunie już wiosna :)
      Serdeczne pozdrowienia

      Usuń
    2. PIĘKNE ZDJĘCIE!
      Cudowne. Czuć wiatr i powiew wiosny...
      Buźka raz jeszcze :-)

      Usuń
    3. Choć na zdjęciu, ale i za oknem dzisiaj lepiej ;)
      ;*

      Usuń
  9. Lubię taki wiatr :-) Cudownie go uchwyciłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zatokom wiatr trochę dokucza, ale taki już "złapany" też mi się podoba ;)
      Dziękuję i pozdrowienia ślę ;)

      Usuń