04 kwietnia 2012

Rytmicznie

18 komentarzy:

  1. Czy już Ci mówiłam że świetnie łączysz kadry ? .. więc mówię ;) pięknie ! fajne zdjęcie z prostych bram :) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, myślę że w prostocie też duuużo piękna można znaleźć ;)

      Usuń
  2. Moje ulubione kolory, świetny kolaż, zawsze dajesz do myślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie rytmy :-) I jeszcze tak idealnie dobrane kolorystycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dag ;)
      nie mogę coś nic u Ciebie ostatnio zobaczyć, zdjęcia się nie wczytują :(

      Usuń
  4. wszystko rytmicznie się zgrywa :)))
    jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, oj "gra" mi wszystko dookoła ;)

      Usuń
  5. Super połączone, bardzo rytmiczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To biurowo-papierowe życie najbardziej rytmiczne się okazało ;D
      Dzięki Yba, pozdrawiam !

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Z całej kliszy czasem tylko para dobrych :> ;)

      Usuń
  7. Rytmicznie i powtarzalnie! Lubię te Twoje połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja postanowiłam sobie, że postaram się opanować i spojrzę na świat "rozłącznie" ;), choć spróbuje ;)

      Usuń
  8. A jak u Ciebie przygotowania do świat ? Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wszystkim zdążyłam na czas ;)
      pozdrawiam !:)

      Usuń
  9. fajny blog:)zdjecia masz nietuzinkowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj !
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam ;)

      Usuń