22 kwietnia 2012

Pod stopami

20 komentarzy:

  1. Dałaś na siebie czekać, ale było warto, ślimaczki z patyną czasu, cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przestój wymuszony lekką niemocą fizyczną ;)
      Miło, że czekałaś Jo ;*

      Usuń
  2. ...na okrągło:-) I nie mam na myśli, że się powtarza! Tylko, że się kręci!!!
    A czy po prawej to nie schody ze starej kamienicy do, której miałaś wrócić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem się powtarzam ;)
      A nie, nie, to nie te stare, to nowe znalazłam ;)

      Usuń
  3. Pod stopami, nad głowami...
    Fajnie!
    A schody takie uwielbiam wręcz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;), ja też "kręconym" nie mogę się oprzeć ;D

      Usuń
  4. cuuudnaklatka! Uwielbiam takie w starych kamienicach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię takie klatki i stare kamienice, kolejna gdzie muszę wrócić ze statywem ;)

      Usuń
  5. takie schody są cudowne :)
    mają swój czar :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wszystko skomponowałaś :-)
    P.S. Piękny ślimaczek z tych schodów ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Dag, oj nie mogę się ja takim schodom oprzeć ;)

      Usuń
  7. Ptacha, sliczny ten kolaz! Poruszył we mnie jakieś wspomnienie, coś znajomego, ale strasznie mam to rozmyte...
    Masz oko, no!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi ;D
      Ja też tak czasami mam ;)

      Usuń
  8. wystarczy w ciągu dnia zbiec tymi schodami, a potem przebiec przez tę mozaikę...
    i gotowe!
    już można powiedzieć:
    ja cię kręcę! ale ten dzień był zakręcony! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hey pierwszy raz tu jestem i zaczarowało mnie .Jest moc.Wiesz, ta fotografia schodów w pierwszej chwili podsuneła mi myśl o muzeum Guggenheima w NY.Budowla-Spirala. Ale kamienice i kamienne schody to dopiero potęga.Przycupnąć by było dobrze na jednym ze schodków w ciszy...Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, dziękuję za miłe słowa. W NY nie byłam, ale wierzę na słowo ;)
      A u Ciebie tak smacznie ! ;)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  10. Piękne! Trzeba zawsze patrzeć co ma się pod stopami ;-)
    Świetny efekt z tym postarzeniem zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod stopami, nad głowami, dookoła, fajne rzeczy można dostrzec w miejscach które wydaje nam się że znamy od lat ;)
      Dzięki Manitou ;)

      Usuń