21 marca 2012

W ramie

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Yes,it is very helpful to have it, even from time to time ;)
      Thank you !

      Usuń
  2. Gwiazdko zostaw u mnie adres maila pod konkursem ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie po prawej rewelacyjne, choć Pani po lewej też niczego sobie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm..ciekawie, ciekawie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm ... jak zaciekawiłam to bardzo dobrze ;)

      Usuń
  5. Podoba mi się :) Zdjęcia "inne", a nadzwyczaj interesujące :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że się podoba ;) a "inność" akceptuję ;)
      pozdrawiam również !

      Usuń
  6. a czasami dobrze jest, ku pokrzepieniu zdrowia (tego psychicznego), wyjść poza ramy
    konwencje
    i schematy
    dokładnie jak to okienko po zdjęciu na prawej
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładanie, hotelowe okienko "pod prąd" - ma zasadę, że "odbija" tylko te widoki na które ma ochotę ;)

      Usuń
  7. Niechcący usunęłam Twój komentarz na moim blogu - przepraszam :-((

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne! Co ona niesie? Od razu mi się przypomniała scena z "Rejsu" gdzie goście nieśli szybę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;), dziękuję, a to taki przenośny - home made ;) stand uliczny ;)

      Usuń
  9. Wow, obraz i słowa u Ciebie to JEDNO, masz "oko"!!!
    Świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;)
      Chciałabym częściej znajdywać się we właściwym miejscu o właściwej porze ;) a jak na razie to dość sporo mogłabym pokazać zdjęć, których nie zrobiłam ;))), o i takiego wtedy bloga mogłabym założyć -
      http://www.unphotographable.com/ :D

      Usuń
  10. BOMBA ! ! ! Forma, treść, kolor , jestem pod wrażeniem, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuję oczywiście ;)

      Usuń
  11. Świetne zestawienie i tytuł!

    OdpowiedzUsuń