07 marca 2012

W górę i w dół




14 komentarzy:

  1. po tych schodach biegłabym ile tchu w piersi,
    byle jak najszybciej-
    - dotknąć całą sobą świata,
    które u ich końca


    pięknie zakręciłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakręciła, zapętliłam się sama - nie wiem góra czy dół ...
      pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. ale zakręcone....! :) piękne, szkoda, że u mnie nie ma takich schodów...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz, że nie ma ;)
      Ja się tych też nie spodziewałam, a tutaj proszę ... teraz zaglądam za każde otwarte drzwi ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. sister, staram się nie być raczej mocno zakręcona ;)

      Usuń
  4. masz to w genach:)))miłego dnia 8

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, wyglądają jak z innej epoki, a gdzie takie schody?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mamy takie we Wrocławiu ;)
      Nie miałam statywu, zdjęcia robiłam z ręki, jeszcze tam wrócę bo klatka jest przedniej urody, choć niestety bardzo zaniedbana :(

      Usuń
  6. Widzę,że nie tylko ja mam hopla na punkcie starych kamieniczek :), piękna klatka, czasem tylko żal, że za Odrą większość tych ażurowych balustrad jest w lepszym stanie,może nasze nie mniej urodziwe doczekają lepszych czasów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, uwielbiam ;) i boleje nad tym że często niszczeją :(

      Usuń
  7. Wrocław kryje mnóstwo takich pięknych klatek schodowych.
    Wyszło super, mimo że "z ręki".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukam ich, szukam ;)
      Dziękuję ;)

      Usuń